Графік відпрацювання Навчально-ознайомчої медичної практики по кафедрі фармакотерапії

 

Дата

Час

Місце

Викладач

16.05.17

09.30-12.00

Харківська міська студентська лікарня

Доц. Рябова О.О.

19.05.17

13.30-17.00

Харківська міська студентська лікарня

Доц. Жаботинська Н.В.

 

Перелік практичних навичок які необхідно підготувати для відпрацювання Навчально-ознайомчої медичної практики:

  1. Вимірювання температури тіла хворого ртутним термометром.
  2. Визначення характеру і частоти пульсу на променевій артерії.
  3. Визначення характеру і частоти пульсу на сонній артерії
  4. Вимірювання артеріального тиску механічним тонометром.
  5. Закапування крапель у носовий хід.
  6. Закапування крапель у вухо.
  7. Закапування крапель в очі.
  8. Техніка постановки очисних клізм.
  9. Методика промивання шлунку за допомогою товстого зонда.
  10. Техніка застосування міхура із льодом.
  11. Техніка накладення зігрівального компресу.
  12. Техніка накладення асептичної пов’язки на рану.
  13. Техніка накладення бинтових пов’язок на голову.
  14. Техніка накладення бинтових пов’язок на ліктьовий та колінний суглоби.
  15. Техніка накладення бинтової пов’язки Дезо.
  16. Техніка накладення бинтових пов’язок на кисть.
  17. Техніка накладення пращоподібної пов’язки на ніс та на підборіддя
  18. Методика накладення стандартного кровоспинного джгута та критерії правильності його накладення.
  19. Методика накладення імпровізованого кровоспинного джгута та критерії правильності його накладення.
  20. Техніка накладення пов’язки, що тисне, для зупинки кровотечі.
  21. Техніка зупинки носової кровотечі.
  22. Техніка накладення транспортної шини Крамера для іммобілізації верхньої кінцівки.
  23. Техніка накладення оклюзійної пов’язки при відкритому пневмотораксу.
  24. Методика оцінювання життєво-важливих функцій організму (свідомості, дихання, серцево-судинної діяльності).
  25. Техніка застосування кишенькового інгалятора при нападі бронхіальної астми.
  26. Техніка застосування небулайзеру при нападі бронхіальної астми.

 

 

Comments are closed.